Header Ads

Haziq Masuk Darjah Satu 2014

Haziq Masuk Darjah Satu 2014
Pada 30.12.2013 yang lalu, anak jantan aku Haziq telah melangkah ke alam persekolahan darjah satu. Pada hari tersebut ialah hari orientasi pelajar dan ibubapa.

Anak lelaki ini kalau kat rumah dia lah hero terkuat sekali. Nenek, mak sedara dia iaitu  Mak Uda dan Acik dia semua kat hujung jari dia. Kakak dia ialah teman sepenumbuk sesama sendiri....

Tapi bila kat luar dialah lelaki paling pemalu sejati...hehehehehehe. Tapi aku tahu itu kejap jer tu sebab masa mula-mula masuk tadika pun macam tu juga, meleleh air mata tapi lama-kelamaan bila dah jumpa kawan okey ler tu....

Nasib baik anak lelaki aku ini satu sekolah dengan kakak dia yang masuk darjah lima tahun ini. Boleh ler kakak dia tengok-tengokkan peel si Haziq ini...hehehehehehe.

Gambar atas adalah gambar keceriaan sebelum ke sekolah. Gaya konfindent tahap gaban....hehehehehee.
Gambar bawah ialah gambar tahap konfindent kesedihan....hahahahahaha.
Siap ada sapu tangan untuk kesat air mata sedih dia tu....hemmmmm.

Haziq Masuk Darjah Satu 2014

Haziq Masuk Darjah Satu 2014

4 comments

Wana Owen said...

ala tomey-tomeyyy dia nangis.hihi...

KorN said...

tahniah utk anak abg hanif. dah masuk lagi satu fasa aru dia

Kathy R'bain said...

dah besar haziq..haziq kathy dah tahun4 ..hehehehe..

Sukma Haron said...

nangis yea...nie dalam hati ada taman....huhu