Header Ads

MH370 Transkip Penuh Kokpit Pesawat Didedahkan

MH370 Transkip Penuh Kokpit Pesawat Didedahkan
Nampaknya kekecohan tentang penggunaan ayat yang berbeza maklumat dari China dan Malaysia akhirnya terungkai apabila kerajaan Malaysia mendedahkan transkip Penuh Kokpit dengan Pengawal Trafik.


Kementerian Pengangkutan mendedahkan transkrip penuh komunikasi antara pesawat penerbangan MH370 dan Pusat Kawalan Udara Kuala Lumpur pada 8 Mac lalu.

Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, transkrip penuh yang sudah diberikan kepada ahli keluarga penumpang itu bagaimanapun tidak mengandungi sebarang komunikasi luar biasa.

MH370 Transkip Penuh Kokpit Pesawat Didedahkan


“Siasatan awal Malaysia Airlines sebelum ini mendapati suara terakhir dari kokpit pesawat adalah pembantu jututerbang, namun polis sedang menjalankan siasatan lanjut untuk mengesahkan perkara itu,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

MH370 Transkip Penuh Kokpit Pesawat Didedahkan


“Siasatan awal Malaysia Airlines sebelum ini mendapati suara terakhir dari kokpit pesawat adalah pembantu jututerbang, namun polis sedang menjalankan siasatan lanjut untuk mengesahkan perkara itu,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

5 comments

Farah Waheda Wahid said...

kita nantikan yang seterusnya...

Azlan Strider said...

transkrip ini sepatutnya menjadi satu benda yg direct kerana ia merupakan perbualan yang boleh dimainkan berulang kali..mcm mana dorang boleh silap pun aku tatau...

Regards,
-Strider-

RDZ Z said...

banyaknya transkrip. Yang ni dah versi ketiga kan..hmmm..jangan ada yanag lain lagi dah..

Engku Muzahadin said...

Banyak sgt spekulasinya, tggu dan lihat di mana kesudahannya nanti...

Kathy R'bain said...

sampai bila akan berakhir..