Header Ads

Cerita Sebenar Anjing Di Panah Oleh Pak Lebai

Cerita Sebenar Anjing Di Panah Oleh Pak Lebai
Kecoh lagi!!! Kali ini tentang Pak Lebai telah memanah seekor anjing dengan beberapa panahan dan maklumat terkini anjing tersebut telah pun mati.

Cerita Sebenar Anjing Di Panah Oleh Pak Lebai
Dah berkoyan-koyan Pak Lebai tersebut kena bambu oleh semua masyarakat yang melihat gambar tersebut sambil membuat spekulasi yang berbagai-bagai...hehehehhee.

Inilah manusia zaman akhir yang copy paste berita dan kemudian sebarkan satu dunia melalui kemudahan media dan akhirnya ia menjadi viral hingga kisah dari Pak Lebai tidak diketahui???

Sebenarnya kita kena siasat kenapa anjing itu di panah?
Takkan Pak Lebai itu suka-suka nak panah anjing tu pula dan adakah ini anjing pertama yang beliau panah?
Jika kali pertama, apakah datang tabiat Pak Lebai itu tetiba datang angin nak memanah?

Banyak persoalan yang harus kita timbulkan sebelum membuat spekulasi sebegini.

Cerita Sebenar..
Terkini kita memperolehi satu lagi maklumat kenapa Pak Lebai memanah anjing tersebut. Hal ini berlaku kerana anjing tersebut telah menyerang anaknya. Dan hal ini telah tersebar luas di Facebook.

Satu lagi spekulasi yang kita telah terima ....dan apakah tindakan kita. Jom sebarkannya lagi...hahahahahaha.
Tapi kalau tengok gambar tersebut macam dari Kosmo ajer tetapi adakah ketulenan gambar itu sebenarnya anak Pak Lebai tersebut?

Jika benarlah itu anak Pak Lebai tersebut maka betapa besarnya kita membuat fitnah pada Pak Lebai tersebut?

Persoalan sekarang yang patut kita timbulkan ialah kesalahan Pak Lebai membawa senjata ditengah-tengah jalan. Bahaya itu...hahahahha.
Cerita Sebenar Anjing Di Panah Oleh Pak Lebai

Cerita Sebenar Anjing Di Panah Oleh Pak Lebai



1 comment

sabree hussin said...

betul jugak, tak ade pun dengar story dari pak lebai ni

Semua menganjing je