Selamat Pengantin Baru Eddie Arman - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman
Hari ini Majlis Perkahwinan yang aku pergi agak luar biasa sedikit sebab kawan sekolah aku baru nak kahwin...heehehhehee.

4 series baru ketemu jodoh...walau apapun syukur alhamdulilah ketemu jugak dia jodohnya..Kini tinggal 2 orang lagi rakan sekolah aku yangbelum kahwin lagi..heheheheheheh..

Pada majlis sebegini ler kita dapat berjumpa semua rakan-rakan sekolah yang lain...Semuanya perut kalau tak naik bulat macam aku tapi yang pasti ada ler sikit perut tu bonjol sikit.....

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman
Inilah sebahagian rakan-rakan sekolah yang menjenguk rakan yang belum kahwin lagi ini...

Nampak beza kalau orang belum kahwin dengan yang dah kahwin ni yek....

Yang dah kahwin ini serabai jer muka masing-masing termasuk aku ler....hahhahahaha.

Yang pasti pengantin perempuan memang lawa...Gua respek lu bro..

Tak meneyesal kahwin lambat dapat isteri cun melecun ...... It a jokes bro..
Tahniah buat lu bro....

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman

3 comments:

Budak Kampung said...

waduh..mabruk la kwn tu hanif.kok ganteng lol..

Hanif Idrus said...

Hahahaha..memang mantap bro..

Kathy R'bain said...

selamat pengantin baru..