Header Ads

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman
Hari ini Majlis Perkahwinan yang aku pergi agak luar biasa sedikit sebab kawan sekolah aku baru nak kahwin...heehehhehee.

4 series baru ketemu jodoh...walau apapun syukur alhamdulilah ketemu jugak dia jodohnya..Kini tinggal 2 orang lagi rakan sekolah aku yangbelum kahwin lagi..heheheheheheh..

Pada majlis sebegini ler kita dapat berjumpa semua rakan-rakan sekolah yang lain...Semuanya perut kalau tak naik bulat macam aku tapi yang pasti ada ler sikit perut tu bonjol sikit.....

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman
Inilah sebahagian rakan-rakan sekolah yang menjenguk rakan yang belum kahwin lagi ini...

Nampak beza kalau orang belum kahwin dengan yang dah kahwin ni yek....

Yang dah kahwin ini serabai jer muka masing-masing termasuk aku ler....hahhahahaha.

Yang pasti pengantin perempuan memang lawa...Gua respek lu bro..

Tak meneyesal kahwin lambat dapat isteri cun melecun ...... It a jokes bro..
Tahniah buat lu bro....

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman

Selamat Pengantin Baru Eddie Arman

3 comments

Budak Kampung said...

waduh..mabruk la kwn tu hanif.kok ganteng lol..

Hanif Idrus said...

Hahahaha..memang mantap bro..

Kathy R'bain said...

selamat pengantin baru..