Header Ads

Memang Best Produk Phyto Chlorophyll

Produk Phyto Chlorophyll


Salam satu blogger. Hari ini aku nak perkenalkan satu produk yang aku telah makan dan khasiatnya benar-benar terbaik.

Sebelum ini aku ada buat artikel tentang double stem cell dan macam-macam ubat yang aku makan termasuk ibu aku makan tetapi khasiat Phyto Chlorophyll memang terbaik.

Aku tak kisah apa sahaja testimoni yang mereka tulis tapi yang pasti semenjak aku makan produk Phyto Chlorophyll ini aku tidak keletihan. Badan sentiasa jer segar bugar...hehehehe.

Bini aku pun makan badan tak letih-letih lagi. Mak aku makan pun badan pun sihat. 
TETAPI pada permulaan makan, ada beberapa kesan sampingan seperti kerap buang air kecil, sembelit, saki-sakit badan. Bergantung pada badan yang makan ler tu.

Tapi lama-lama ia beransur pulih.
Jom baca produk Phyto Chlorophyll 
Produk Phyto Chlorophyll

PHHP Phyto Chlorophyll yang ditambah dengan klorofil larut air dan klorela merupakan minuman kesihatan yang dapat memenuhi keperluan orang moden. Rasanya lazat dan dapat memberikan aroma pudina selepas minum. Jika diambil dalam jangka masa yang panjang, ia akan membantu meningkatkan kesihatan badan dan membantu melambatkan proses penuaan. Mulakanlah pelan penjagaan kesihatan anda dengan minuman klorofil ini!

Apakah kesan utama klorofil?
Klorofil membantu fungsi hematopoietic badan, memperbaiki masalah anemia, meningkatkan proses detoksifikasi, mengawalatur nilai pH badan, meningkatkan proses metabolisma badan dan keaktifan sel-sel badan serta menjaga kesihatan mulut dan gastrousus.

Apakah perbezaan antara klorofil and klorofil yang larut dalam air (natrium-kuprum-klorofilin)?
Klorofil tumbuhan mempunyai tiga kelemahan iaitu kandungan, kestabilan dan kelarutannya dalam air yang rendah, oleh itu ia sukar diserap oleh sel-sel badan. 

Manakala kandungan klorofil yang larut dalam air (natrium- kuprum -klorofilin) boleh meningkatkan kandungannya sehingga 100 % daripada 0.1%. Nilai ini bersamaan dengan 1000 kali ganda kandungannya klorofil tumbuhan. Pada masa yang sama, kestabilannya juga dipertingkatkan, di mana penyesuaiannya terhadap tenaga cahaya dan haba juga lebih baik.

Siapakah yang sesuai mengambil PHHP Phyto Chlorophyll?
PHHP Phyto Chlorophyll sesuai diambil oleh semua peringkat umur dan merupakan minuman sekeluarga termasuk orang tua dan kanak-kanak. Ia paling sesuai untuk pesakit anemia, orang yang pilih makan, orang yang mempunyai masalah gastrousus dan orang yang selalu kerja lewat malam.

Bagaimanakah cara pengambilan PHHP Phyto Chlorophyll?
Campurkan 20 ml PHHP Phyto Chlorophyll dengan 300 ml air (elakkan air panas), kacau dan sedia untuk dihidang. Anda juga boleh menambah ais atau jus buah-buahan untuk menikmati minuman yang sejuk.

2 comments

gina said...

Sangat menarik sekali..

Mim7 said...

Kalau yg ada gastric boleh ambil produk ni