Header Ads

Asmara Lagu Cinta ( Lirik Dan Video)

Asmara Lagu Cinta ( Lirik Dan Video)

Pertama kali aku dengar lagu ini kat Hot FM, beberapa kali dengar tapi dia orang tak beritahu nama lagu ini. Semenjak itu aku menanti sahaja lagu ini disiarkan di uadara dan berharap DJ Hot FM beritahu nama lagu ini.

Hari ini Fara Fauzana beritahu lagu ini Asmara Lagu Cinta. Balik rumah terus cari lagu ini. Aku bukannya Mamat Cinta atau mamat bunga....hehehehehe. Tapi muzik dan lirik dia lagu ini memang best.

Dah lama tak dengar lagu sebegini semenjak aku meminati kumpulan Ungu, lagu ini pasti akan menjadi kegilaan ramai di Malaysia.

Sebab tu kadangkala kita minat lagu Indonesia ramai yang marah tetapi kau orang tengoklan kumpulan Asmara ini lagunya memang berhantu. Belum tengok penyanyi, aku dah minat.

Lirik pun tak susah nak hafal. Mudah dan senang tapi mendalam.





Di atas perih kau menari
Di atas tangis kau bernyanyi
Kau sayat hatiku
Dengan cintamu

Chorus:
Cinta
Bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta
Bukan menyakiti hati

Disaat luka kau tak ada
Disaat duka kau tak setia
Cinta seharusnya
Tak begitu

Ulang Chorus 2x

Solo Guitar

Ulang Chorus

Disaat luka kau tak ada
Disaat duka kau tak setia
Cinta seharusnya
Tak begitu

No comments