Fotografi Pantai Kundur 2015 - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Fotografi Pantai Kundur 2015

Tempoh hari aku ambil gambar di Pantai Kundur. Ingatkan nak ambil gambar bot nelayan pulang tapi ak jumpa lak...huhuhuhu.

Pada masa itu angin kuat dan cuaca pun mendung, memang cantik kalau ambil gambar suasana macam ini. Tapi tak ada benda nak ambil aku ambil ler gambar ini...hehehehehe.

Sajer nak kongsi dengan rakan-rakan blogger, sebab dah lama aku tak ambil gambar..

Aku sebenarnya suka ambil gambar abstrak, kalau gambar manusia ini tak berapa minat ler. Sebab tu kalau ada orang minta ambil gambar tunang ker atau perkahwinan aku agak malas sikit.

Aku takkan ambil gambar dia orang tapi gambar pakaian, bunga, cincin  atau yang abstrak..hahahahha. Pengantin nak tengok gambar mereka bukannya gambar abstrak..

Fotografi Pantai Kundur

Fotografi Pantai Kundur




No comments: