Pertama Kali Makan Subway - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Pertama Kali Makan Subway

Pertama Kali Makan Subway

Pertama kali aku makan Subway..Ok, aku agak ketinggalan dalam bab ini. Anda semua dah makan banyak kali makanan segera Subway, aku baru jer makan semalam...hehehehehe.

Servis Subway ini agak berbeza dimana kita kena pilih roti  sendiri, bahan apa nak makan dan sos apa nak letak. Memang menarik untuk insan yang pertama kali makan di sana... Mula-mula kekok tapi bila aku lihat amai igak yang kelam-kabut so aku pun rilek .. Rupanya ramai orang Melaka yang pernah makan Subway...hahahahahahaha.

Semalam aku makan Roaster Burger dan aku boleh katakan ia agak sedap juga tetapi aku silap tak suruh pekerja tu letak bnyak sikit sos. Kalau ada sos lebih sikit memang menarik.

Pandangan pertama sebagai orang baru makan di Subway, ialah top up untuk sos mesti di adakan macam di Mc Donald. Kalau makan burger mesti ada sos baru sodap. Itu pandangan pertama aku yekk.

Selain itu motto makanan segar memang benar sebab semua sayuran yang diletakkan adalah fresh dan kita dapat lihat sendiri cara penyediaannya. Tahap kualiti dia kita boleh percayai!!

Lagi satu makanannya besar-besar belaka, kenyang makan satu burger....Pendek kata boleh layan Subway ini..

Pertama Kali Makan Subway

No comments: