Header Ads

Selamat Tinggal 2015

Tidak lama akan berakhir tahun 2015 dan sepanjang tahun ini apakah yang berlaku pada kita. Sudah tentu ada yang manis dan masam berlaku pada kita.

Dan sudah tentu juga semakin lama tahun itu berlalu ia akan bersama-sama mematangkan diri kita. Kita sentiasa akan belajar dalam mengharungi dunia ini.

Syukur alhamdulillah, tahun 2015 adalah tahun yang mendamaikan aku, Tahun merangkak belajar di tempat kerja baru setelah 6 bulan bekerja. Memahami erti dunia pekerjaan lain, walau pun agak terlambat untuk aku...hehehehee.

Tahun 2015 syukur alhamdulilah, rezeki Allah kurniakan padaku agak selesa. Dapat memberi kehidupan yang lebih selesa kepada isteri, anak-anak dan ibu aku khususnya.

Tahun 2015 ialh tahun aku membeli kamera baru Nikon D90. Sajer nak mencuba nikmat Nikon dan lagipun dah 5 tahun Canon aku yang aku pakai sekarang...itu semua alasan tu...ahaks.

Tahun 2015 jua banyak aktiviti yang aku lakukan bersama rakan- rakan sekerja seperti bermain bowling, team building dan pelbagai lagi. Ia semakin mengeratkan hubungan kami sebagai satu kumpulan.



Selain itu jalan-jalan ke Taiping melawat kakak aku setelah 5 tahun tidak kesana. Banyak juga tempat aku pergi...hehehe

Kejayaan terbesar aku ialah blog Hanif Idrus telah menukar domain dot com pada tahun 2015. Satu percubaan yang bahaya namun akhirnya ia memberi impak yang bagus...

Tetapi memberi impak besar apabila Google Adsense tidak lagi boleh digunakan apabila kita mengguna domain baru. Hilang pendapatan aku iklan aku . Aku rasa Google Adsense ini memang menyusahkan ler.. sejak dari tahun 2014 hingga 2015 ada jer yang menghalang aku mengguna Google Adsense ini.

Tahun ini juga aku melepaskan kereta Proton Knight  aku yang telah aku guna semenjak bujang. Sedih sangat..


Kalau hendak diceritakan banyak juga, kesemuanya kebahagiaan yang Allah berikan padaku..Tahun yang manis... Semoga semua berkekalan di tahun 2016..amin.



No comments