Nuffnang Beri Banyak CPUV - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Nuffnang Beri Banyak CPUV

Nuffnang Beri Banyak CPUV


Semenjak aku meningglan Google Adsense yang telah menolak Hanif Idrus Blog yang menukar domainnya. Aku telah pakai pelbagai advetisement company USD tetapi tak berjaya.

Iklan yang dibayar dalam bentuk nilai matawang USD memang berbaloi sangat-sangat kerana bila kita tukar kepada RM memangcukup lumayan. Tetapi rasanya bukan rezeki aku untuk bersama Google Adsense.

Hidup harus diteruskan dan aku berpaling semula pada Nuffnang yang telah lama aku tinggalkan.  Baki terdahulu RM50 masih tidak terusik..hehehehe.

Dan kini Hanif Idrus Blog menjadi pelanggan Nuffnang yang setia dan semenjak kebelakangan ini pendapatan melalui Nuffnang agak rancak.

Untuk CPUV sahaja aku menerima 6 CPUV dari Nuffnang dan sudah ia merancakkan pendapatan aku. 

Terima kasih pada Nuffnang kerana memberi kepercayaan untuk Hanif Bin Idrus Blog. Walau pun pendapatan yang perolehi dari iklan Nuffnang ini kecil sangat dan lambat dikumpulan tetapi setiap hari melihat pernambahan earning memang cukup puas hati. 

Bukan menyombong tapi kalau kau orang pernah pakai iklan pembayaran USD memang kau orang tak akan tukar punya. Aku rindu dengan Google Adsense...hehehehe.

Tapi Nuffnang penyelamat aku... dulu aku tak peduli tapi kini ia menjadi teras iklan untuk Hanif Idrus Blog...hehehehehee. Tak tahu malu ..ahaks.

1 comment:

sensasi2020 said...

Tahniah Hanif, moga pendapatan melalui Nuffnang terus meningkat dari hari ke sehari.