Virus Zika Senjata Biologi USA - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Virus Zika Senjata Biologi USA


Dah macam cerita X-Files lak bila baca artikel di bawah ini. Setiap penyakit baru pasti ada konspirasi...hehehehe.

Kadang-kadang bila kita ni terlalu extreme maka macam-macam andaian ujud. Yang penting tindakan apa yang harus kita ambil untuk elakkan virus ini masuk ke Malaysia.

Virus Zika yang dibawa oleh Nyamuk Aedes senjata biologi dicipta oleh USA.

USA menggunakan senjata biologi virus Zika ini terhadap musuh negara yang tidak sebulu dengannya.

USA telah membelanjakan $100 billion untuk penyelidikan senjata biologi sejak tahun 2001. Ia dikenali sebagai senjata biologi anti-terrorism art of 1989- menurut professor perundangan Antarabangsa Francis A.Boyle.

Menurut bekas Physician ketua Negeri Sanitery Russia Gennady Onishchenko. Wabak virus zika membawa maut ini adalah senjata peperangan biologi. Wabak ini boleh merebak dengan pantas membunuh hingga 4 juta orang dalam tempoh yang singkat.

Senjata biologi ini telah dicipta secara diam-diam sejak 1948 lagi. Senjata biologi ini di upgrade oleh USA beberapa tahun kebelakangan ini.

Virus zika dibawa nyamuk aedes ini boleh menyebabkan kecacatan bayi dan kanak-kanak serta membunuh orang dewasa.

Virus zika ini juga boleh berjangkit melalui hubungan sexsual. Ini adalah salah satu ciri-ciri senjata kejuruteraan sentatik boleh berpindah melalui air liur.

Menurut wartawan penyiasatan Jerome Corsi WND.com virus zika ini akan disebarkan ke Amerika Latin Brazil Argentina Eropah Afrika dan Timur Tengah tanah arab.

Apakah tujuan USA menyebarkan senjata biologi ini ?...

1-Menghapuskan populasi manusia dengan mudah di sesebuah negara. Kurang manusia kurang penentangan dan bantahan untuk USA merompak hasil bumi minyak dan gas di sesebuah negara.

2- Tujuan untuk merosakkan ekonomi sesebuah negara yang tidak sebulu dengan USA. Contoh Brazil dan Argentina menyertai BRICS dan menolak tawaran TTIP atau TPPA. Ini menyakitkan hati USA. Akibat dari serangan virus zika ini orang ramai takut untuk datang ke negara mereka untuk berurus-niaga.

3- Business yang menguntungkan USA akan membekalkan vaksin virus zika dan ubat sintatik apabila semua negara bodoh menandatangani perjanjian TPPA atau TTIP jika di Eropah.

diambil dari fb : Azahar Zainudin

No comments: