Gambar Kereta Limo Terbaru Dato Vida - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Gambar Kereta Limo Terbaru Dato Vida

Makin bergaya Dato Vida ...Diva Q Puteh yang mengancam ini.

Ramai gak komplain, si Dato Vida ini membuang duit beli yang bukan-bukan.

Tapi untuk aku, itu duit dia dan dia ada hak beli apa sahaja hasil dari titik peluh dia. Tak perlu kita nak pertikainya.

Sultan Johor beli trak pun tak der orang kecoh..kikiki. Dan aku rasa kalau kita kaya melampau, mungkin lagi teruk kot...hihihi.

Cuma aku konpius, muat ker kereta tu nak lalu jalan kampung kat Kelantan tu..kereta macam tu tak sesuai di Malaysia.. Once again that Dato Vida punya duit.

Kita boleh tengok gambau jerr..jom tengok..






No comments: