Trend Cium Ketiak Teman Lelaki - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Trend Cium Ketiak Teman Lelaki

Trend Cium Ketiak Teman Lelaki
Kelakau lak bila aku baca trend terkini yang viral di Indonesia. Tanda sayang pada teman lelaki dengan cium ketiak...hihihihi.

Kalau tu suami kau ok ler...boleh cium ketiak masing-masing. Pepatah lama "tidur bawah ketiak mak" bermaksud dah tua-tua masih lagi mengada-ngada dengan mak dia. Masih lagi aku boleh terima, sebab itu ibu kita...

Kasih dan sayang pada ibu tiada bandingannya.

Tetapi istilah ini telah di improvisasikan dengan mencium ketiak teman lelaki. Kononnya tanda sayang..pehhhhh.

Dah ler lelaki itu tak pakai baju..kau cium lak ketiak dia..Kalau ketiak dia kau boleh cium..yang lain-lain tanda soal untuk aku...

Cinta tu buta tapi janganlah buta sangat. Kalau kau tak jadi isteri dia. Buat malu jer.. Bodoh benar aku lihat pompuan ni.

Bila dah viral..lagi ramai yang buat menandakan lagi ramai pompuan yang bodoh rupanya.. Kononnya trend terkini..

Macam-macam peel budak zaman sekarang. Lagi maju lagi terencat akal. Dan bangga upload kat laman sosial. Kononnya cinta yang teragung..biar orang lain jeles.

Kita lelaki pasti bangga sebab ada pompuan bodoh sanggup cium ketiak kau. Bukan senang nak dapat pompuan cium ketiak kita ini...hahaha.

Senangnya hati dapat pompuan bodoh macam ini...
Trend Cium Ketiak Teman Lelaki

No comments: