Home » » Hari Raya 2016 Dengan Langsir Baru.

Hari Raya 2016 Dengan Langsir Baru.

Posted by Hanif Bin Idrus Blog on Wednesday, June 29, 2016

Tahun ini wife aku beraya dengan langsir baru. Bertahun juga ler wife aku asik sebut nak tukar langsir.

Akhirnya impian menjadi kenyataan. Tempoh hari pergi Jakel beli kain meter.

Ibu mertua tolong jahitkan. Nasib baik ibu mentua ni pakar menjahit...hehehehe.

Kain dah beli. Langsir semenjak awal puasa dah siap. Klip kat langsir pun dah siap pasang, cuma tunggu nak kena gantung jer.

Hari ini aku layan ler..gantung langsir yang paling besar tu...hahaha.

Pompuan ini kalau pasal langsir ini memang lorat. Untuk aku pakai yang sikit lebih kurang dah ler.. Yang penting orang tak nampak rumah kau..

Tadi pagi lepas balik kerja malam, aku terus gantung langsir tu. Bahagian touch up nanti malam baru wife aku buat..hahahaha
 Langsir Baru.
 Langsir Baru.
 Langsir Baru.
 Langsir Baru.

Thanks for reading & sharing Hanif Bin Idrus Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Popular Posts

IKLAN

Recent Post

Recent Posts Widget

IKLAN

BABAB

Followers