Header Ads

Nuffnang Kembali Semula Ke Hanif Idrus Blog

Nuffnang

Buat sementara ini aku nak gunakan semula pengiklan Nuffnang yang telah lama aku tinggalkan. Kalau anda seorang blogger pasti anda akan kenal dengan Nuffang sebab di Malaysia ia merupakan kegemaran untuk blogger terutama yang baru.

Aku dah beberapa menukar pengiklan semenjak aku menukar domain Hanif Idrus ini sebelumini menggunakan Google Adsense. Disebabkan Google Adsense aku ini host type maka ia tak benarkan blog yang mempunyai domain.

Mahu tak mahu kena cari pengiklan lain. Dan untuk blogger yang lama ia akan mencari pengiklan yang membayar dalam USD. Sebagai contoh Bidvester.

Nuffnang kita jarang gunakan sebab ia bayar dalam RM dan jumlah bayaran pula kecil. Itu yang malas nak pakai Nuffnang. Nak dapatkan RM10 sebulan pun belum tenu lagi....hahahahaha.

Aku pakai Nuffnang balik sebab aku sahaja periksa semua akaun pengiklan aku yang banyak dan tiba-tiba aku lihat ada baki RM100++ dalam akaun Nuffnang aka ini. Duit terpijak ini..hahahaha

Nuffnang

Tak pasal-pasal aku ada cash RM180.67 dalam akaun Nuffnang....hehehehehe.

Tu yang semangat nak pakai Nuffnang semula tapi masalah Nuffnang in dia bayar pakai cek. Apa salahnya kalau bank in secara on line kan senang.

Inilah beberapa masalah pada Nuffnang. Banyak gak masalahnya kan...hahahahaha.


Bising-bising pun dah beratus juga dapat dari Nuffnang sebelum ini. Cuba nak pakai Nuffnang jap dalam beberapa bulan ini.


No comments