CPUV Nuffnang Hanif Idrus - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

CPUV Nuffnang Hanif Idrus

CPUV Nuffnang  Hanif Idrus
Nuffnang aku rasa ramai yang dah kenal terutama untuk blogger-blogger yang ingin menjana pendapatan sambil berblogging pastinya akan memilih nuffang.

Salah satu imbuhan yang kita kejar untuk mendapat pendapatan yang lebih melalui Nuffnang ialah iklan CPUV  Campaign. Tak semua orang yang akan dapat sebab ia berdasar pada unik pegeview dan pemilihan pengiklan. Kadar bayaran untuk ilan CPUV ini agak besar untuk per-klik sebab tu ia menjadi impian ramai ahli blogger.

Kalau dapat cepat sikit ler kau menjana pendapatan. Dahulu kalau kau nak dapatkan iklan CPUV ini kau mesti diterima sebagai ahli gliterati.Iiatu satu ahli khas yang Nuffnang kasi untuk CPUV. Kalau anda non-gliterati, jangan mimpi ler..

Kalau non-gliterati, anda selayaknya mendapat iklan CPC sahaja iaitu iklan RM0.01 per-klik..huhuhuh. Itu pun nasib kalau dapat. Kalau tak dapat memang blog kau teruk giler ler,,,hahahaha.  

Tapi sekarang Nuffnang dah kenselkan status sebegini. So semua orang ada potensi untuk dapatkan iklan CPUV dengan syarat pageview kau cantik ler dan selalu updated survey form.
Macam yang aku dapat ini ler..hahahahah. Berlagaknya..

Tapi secara ikhlas, aku nasihatkan anda cuba mohon Google Adsense. Sekarang ini Google Adsense dah boleh apply untuk blog bahasa Melayu. Memang mudah nak dapatkan berbanding dahulu.

Cuma aku kena pakai Nuffnang sebab apabila aku tukar domain, Google Adsense tak terima aku lagi...huhuhuhu. Itu ler aku kembali ke Nuffnang dan terima kasih pada Nuffnang sebab kasi aku iklan CPUV.

CPUV Nuffnang  Hanif Idrus


CPUV Nuffnang  Hanif Idrus
Inilah salah satiu pengiklan aku 

No comments: