WhatsApps Tergendala Seluruh Dunia - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

WhatsApps Tergendala Seluruh Dunia


PENGGUNA aplikasi sosial, WhatsApp panik apabila perkhidmatan kegemaran mereka tergendala.

Menurut laporan DownDetector, masalah berkenaan hanya melanda benua Eropah pada mulanya.

Pengguna dari India, Singapura, Mozambique Iraq dan juga Malaysia melaporkan perkara sama.

Aplikasi WhatsApp Web yang menggunakan data telefon juga mengalami masalah yang sama.

Sebarang maklumat lanjut belum diketahui.

Sebab tu ler dari tadi aku hantau gambar asik retry jer. Kemudian aku restart handphone, sama jugak...hahahahaha.

Rupanya fenomena ini berlaku di seluruh dunia. Panik jap satu dunia. Betapa berkuasanya WhatsApps di kalangan manusia zaman sekarang ni.

Pergantungan teknologi yang melampau hingga WhatsApps tak der pun dah kecoh. Bayangkan jika satu hari negara kita tiada elektrik. Mahu merusuh sebab hamdphone tak boleh charging, laptop tak boleh pakai. Teruk ini...hahaha.

Sekarang tunggu sahaja ler. Menurut portal UK, ia mungkin ambil masa bsrjam-jam nak pulih.
Ok..kita pakai sms hari ini...ahaka

No comments: