KEKECOHAN LBGT PATUT DIHENTIKAN - Hanif Bin Idrus

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Monday, August 13, 2018

KEKECOHAN LBGT PATUT DIHENTIKAN

KEKECOHAN LBGT PATUT DIHENTIKAN

Ingatkan dah habis cerita tentang LBGT ini. Rupanya setelah berminggu ia masih lagi menjadi isu yang panas. Isu LBGT ini adalah isu bermusim dan sentiasa ada sahaja pejuang yang memperjuangkan hak mereka.

Perjuangan atas dasar hak asasi manusia dan moraliti manusia yang berhak memilih jalan hidup mereka sendiri tanpa terikat dengan agenda agama, budaya atau adat.

Dan kecewanya ialah hak LBGT ini dijuangkan oleh individu yang mempunyai nama dan pengaruh di Malaysia. Dan malang lagi hak mereka diperjuangkan oleh orang islam sendiri. Pada kad pengenalan masih lagi islam ler sebab tu aku kata orang islam.

Baru- baru ini ada sorang pompuan ni kata ia bukan perjuangkan hubungan sesama jenis hingga berkahwin tetapi mahukan hak kesamarataan dalam hal kesihatan dan etc.

Haiyyyaaa...selama ini golongan LBGT ini memang tiada hak kesamarataan di Malaysia ker. Ada dengar budak gay kena halau dari hospital. Malah, kita pun tak tahu siapa LBGT dikalangan rakan kita.

Maksud si pompuan ini aku rasa ia mahukan golongan LBGT ini bebas menyatakan 'I LBGT!!!' Dan mahukan rakyat Malaysia menerima mereka seadanya.

Gila ker kita nak iktiraf golongan LBGT ini. Hubungan songsang dan jijik melihat sesama lelaki membontoti sesama sendiri. Dan melihat perempuan dan perempuan gigit sesama sendiri. Belum lagi yang mental seks senget merogol ayam atau itik...hehehe. Orang macam ni kita nak iktiraf, golongan yang rosak otak dan rohnya.

Ni yang kita katakan perjuangan moral hak asasi manusia padahal moral dalaman mereka dah tiada. Mereka berpegang pada agama seks sahaja. Tiada kekuatan kendiri dalam mengikuti hidup secara normal. Sikap menyerah pada takdir dan gunakan alasan tidak mampu menahan godaan sesama jantina. Itu yang kita nak perjuangkan.

Orang- orang yang menyokong ini bukannya kerana ia perjuangkan hak asasi manusia sebab mereka sendiri pun LBGT. Biasalah jika kita suka sesuatu itu, kita akan perjuangkannya. Betul tak?

Apatah kalau tentang seks bebas, lagi ramai yang nak perjuangkan..Manusia ini sejak dari zaman jahiliah lagi kelemahan kita ialah seks. Sapa tak nak seks bebas. Main sesama sendiri, kalau boring main dengan binatang plak. Life is heaven bro..

Aku pun nak...hihihihi tapi kita mempunyai agama dan tingkahlaku kita sebagai manusia. Kita hidup di dunia ini hanya sementara, akhirat kita kekal. Itu pegangan kita. Itu yang mendidik kita menjadi insan yang membuat bakti didunia ini. Pegangan agama dan iman yang mengelak kita dari membuat kerosakan di muka bumi ini.

Tapi apabila kita mula mengasingkan agama dan kehidupan. Inilah jadinya. Ada Islam yang menyokong LBGT seolah- olah ia pejuang hal manusia..pooorahh..

Aku harap pihak NGO atau kerajaan jangan layan karenah golongan sesat LBGT ini. Mereka ini mempunyai nilai moral yang lebih rendah dari binatang. Mereka kuat kerana kebanyakkan golongan LBGT ini golongan bijak pandai dan punyai pengaruh di kalangan ahli- ahli profesional yang terlebih profesional hingga jadi bodoh.

Mereka adalah perosak agama dan nilai standard masyarakat. Mereka adalah golongan yang jiwa atau hati mereka tidak pernah tenang kerana keseluruhan hidup mereka bergelumangan dengan zina dan dosa. Mereka pasti akan membentak tapi tepuk dada tanya selera. Adakah mereka tenang.
Hai LBGT insaflah. Jaganlah nanti Allah turunkan bala yang maha dahsyat ke ats rakyat Malaysia disebabkan kamu. Kami tidak mahu anda!!!!

Sekarang ini pun Allah hanya menguji kamu dengan penyakit HIV iaitu golongan LBGT adalah golongan paling tinggi penghidapnya.  Agar yang lain insaf tapi dilihat makin melampau.

HIV itu adalah petanda seks kamu tu adalah diluar tabii. Itu pun tak faham- faham.  Insaflah wahai LBGT.

No comments: