DEWI REMAJA 2018/2019 MABUK CLUBBING. SOKONGI MEREKA!!

Seperti yang diketahui, gelaran juara Dewi Remaja Haneesya Hanee telah ditarik balik, manakala Ernisha dan Fazreen tidak boleh lagi menggunakan gelaran 'Finalis Dewi Remaja'.

Diantara ketiga-tiga peserta, Ernisha antara yang menjadi bualan hangat apabila penampilannya yang bertudung di dalam Dewi Remaja tetapi hanya mengenakan bikini bersama jaket dan memakai topi di kelab malam tersebut.

Terbaru, Ernisha memuatnaik kenyataan permohonan maaf dan mengaku apa yang terjadi adalah kesilapannya sendiri. Ujarnya lagi, semua manusia tidak dapat lari dari melakukan kesilapan dan akan berubah untuk menjadi insan lebih baik.


Dalam pada itu, Ernisha memaafkan 'pengkhianat' yang menjadi punca kekecohan ini serta mendoakan agar individu itu tidak terkena perkara yang sama. Ujarnya lagi, semua yang berlaku ada hikmah disebaliknya.


Inilah kekecohan terbaru dalam dunia akhir zaman beberapa finalis dan Juara Dewi Remaja berseronok di kelab malam dengan minum arak dan berpakaian tak cukup kain. Dan bodohnya  ambil video minum arak bersama pakaian seksi mereka. Yalah ..benda yang salah mana boleh disembunyikan, Pasti meletup punya..

Yang menarik perhatian aku ialah si Dewi Remaja ini masih lagi marah pasal pengkhianat yang mebocorkan rahsia mereka. Ini yang aku meyampah orang sebegini iaitu muka tak tahu malu yang dia dah buat salah tapi tak sedar. Sepatutnya dia bermuhasabah diri kenapa dia terkena sebab Alllah sayang dia maka ia sempat pulang bertaubat ke pangkal jalan.


DEWI REMAJA 2018/2019 MABUK CLUBBING. SOKONGI MEREKA!!

 Yang paling ramai pula bersimpati dengan geng 3 sekawan ini agar bersabar, Dan melalui gambar kat atas ini ada ler netizen marah minah annjobling yang kononnta viralkan video mereka ke media sosial. Malah ada juga artis yang menyokong mereka sambil memberi kata semangat agar bertabah...
 

Wau!!!! ramai sokongan dan simpati kepada minah 3 sekawan clubbing ini..hahahhaa. Inilah yang aku katakan masalah dalam dunia akhir zaman sekarang ini. Mereka yang menyokong ini kononnya hendak menunjukkan sikap yang baik dan bertolak ansur.

Beb!!! mereka semuanya muslim dan wanita, clubbing di kelab malam bukan duduk dengar lagu yerrr...tapi minum arak dan pakai pakaian seksi yang mereka semua sedar apa yang mereka lakukan.. Belum lagi kalau ada kaum adam yang join mereka sekali..  Aku tengok ada kaum adam ...hehehehe.


Saya tetap tidak menyokong atau memberi kata semangat, Maafkan abang dik, kau orang memang bersalah dan tak perlulah cari siapa yang khianat kau. Kau tahu kau ni selebriti tapi perangai kau orang memang sosial melampau. Abang cadangkan kau orang senyap sahaja dan jangan muncul di mana-mana media sosial. Jangan memanjangkan cerita malu ini. Nanti yang malu diri kau dan juga keluarga kau.

Sekarang ini pun keluarga kau pun mesti dalam keadaan tertekan dan kamu juga tertekan. Bersikir dan kembali ke pangkal jalan,.amin. Abang doakan terbaik buat 3 sekawan ini.

Manakala netizen pula janganlah nak jadi hero sokong mereka semua ini. Dalam tak sengaja mungkin kau orang tersubahat menyokong gejala maksiat ini. Berhati-hati dalam memberi sokongan, tak pasal-pasal dapat dosa kering.


DEWI REMAJA 2018/2019 MABUK CLUBBING. SOKONGI MEREKA!!
Manis si Ernisha ini yekkk..